Underbart sätt att hantera en näthatare på

Samtal med näthatare:

Han: Du borde va jävligt tacksam för du får bo i Sverige!
Jag: Det är jag.
Han: Bullshit! 
Jag: Okej, då är det väl det då.
Han: Din otacksamma [N-ordet]! Skäms!
Jag: För vadå?
Han: För du e inte tacksam.
Jag: Det är jag ju.
Han: Kul för dig!
Jag: Inte särskilt. Du borde skämmas för att du använder N-ordet!
Han: Annars vad ska du döda mig.. eller ringa dina kusiner? Erkänn du har många.
Jag: Annars blir jag ledsen.
Han: Va fan tror du jag bryr mig om dina fucking känslor? Ha ha ha
Jag: Ja, det tror jag. För du vill inte framstå som en osexig idiot. Utan empati suger man i sängen, vet du väl?
Han: Skitsnack asså... Alla tjejer jag knullat säger jag e kung. Testa
Jag: Ska jag testa skitsnack, att ha sex med tjejer eller ifall du är kung?
Han: Du har fan en stor käft!
Jag: Nej, det är du som har en liten kuk.

Nelli Shirazi