Alla, både män och kvinnor ....

 
Alla, verkligen alla män och kvinnor borde följa "porrens verklighet" på instagram.

 
"Äkta upplevelser av sex med och erfarenheter av porrskadade snubbar, berättade av kvinnor. Har du en berättelse du vill dela? Skriv ett meddelande!"
 
"Porren lär män att kvinnoförnedring är normen. Att kvinnor ska gilla att bli kallade för hora, slyna och andra nedvärderande ord. Gilla att bli bespottade, slagna och strypta. Jag undrar om dessa män kan låta bli att ta med sin förvridna kvinnosyn utanför sängkammaren."
 
 
Nedan följer ett axplock av berättelser om porrskadade killar/män.
 
Jag träffade en kille som ville att jag skulle kalla honom "pappa" under hela samlaget och samtidigt skrek "ta det då jävla hora", "skrik att min kuk är stor, skrik det!" Jag blev så chockad att jag inte sa något förrän efter samlaget då jag frågade varför han sa så? Då svarade han; "alla tjejer älskar att höra sånt i de porrfilmer jag sett."
 
 
En snubbe jag låg med sa att jag var tyst. Jag svarade att han också var det.
Men du är ju tjej, tjejer ska låta mycket.
 
En gång när vi hade sex tog han upp mobilen och började titta på porr. Han ignorerade mig tills han kom samtidigt som jag reducerades till en mänsklig fleshlight
 
Men hallå, klart du kan squirta. Försök mer.Jag har sett att det går på porrfilm.
 
Porrens verklighet bjuder på en verklighet inte många vill veta av. Följ sidan och ha spyhinken nära dig.