Ännu ett kräk i SD ...

 
"Politikern hotade tonårsflickan med att han skulle lägga ut nakenbilder av henne på nätet om hon inte poserade naken framför sin webbkamera. Efter hotet poserade hon naken och även då togs det i hemlighet bilder på henne."
 
"Från chatkonversationen mellan den i hovrätten dömde mannen och den minderåriga flickan:

PS: "Om du blockar mig nu så kommer ja lägga ut varenda bild på dig naken. Jag har inte lagt ut en enda en, men har bett folk skriva så till dig bara för att se vad du gör, du skulle göra vad som helst om jag inte lägger ut det och ja vill se dig i cam nu"

Flickan: "Varför gör du så mot mig" "Vad har jag gjort dig"

PS: "du retas med att skicka bilder på din kropp ja vill se dig i cam nu"

Flickan: "men sluta hota mig", "allvarligt"

PS: "Får se dig då"

Flickan: "jag mår skit"

PS: "får se dig nu eller så blir ja sur igen"
....
PS: Ja lovar att inte göra nått om du är snäll...då tar ja till och med bort allt"
.....
PS: "Ja vet vilken adress ja ska skicka hem dem till så ens föräldrar får se vad deras dotter gör""
 
Det finns tydligen allsköns våldsverkare i Sverigedemokraterna, alltifrån misshandel till att pressa minderåriga sexuellt. 
 
Att det finns dem som faktiskt röstar på detta parti är för mig obegripligt.