Ett riktigt praktarsle



"Det här är vad vissa kallar för "förebild". En kvinnoförtryckare. Läs det här och sprid inlägget vidare. Jag tänker inte låta den här skitstöveln få vinna ett pris, synas mer och kallas för förebild.

Robin Johansson. Jag hoppas du läser det här. På samma sätt som du kränker din flickvän i er senaste video så ska jag bevisa svenska folket vilken skitstövel du är som kallas för förebild.

"Sanningen om vårt break" heter er senaste vlogg där ni berättar öppet om varför ni tog en paus. Jag ska vara ärlig jag har inte kollat hela videon, jag lyckades bara kolla fem minuter för sen var jag tvungen och stänga ner sidan och ta några djupa andetag. Jag mår så fruktansvärt illa efter att ha sett hur du behandlar Julia i er video.

De första fem minuterna som jag såg pressar du henne till att berätta öppet till alla era följare om vad som har hänt mellan er två. Du säger att hon ska berätta vad som hände under dessa två dagar då ni var i Rhodos (då hon enligt dig förstörde ert förhållande) och hon ska dessutom berätta det utan att "försvara" sig själv. Julia försöker berätta från sin synpunkt men du avbryter och säger "kom till saken".

När hon då berättar att vid ett tillfälle när hon jobba utanför en bar så frågade hon en ung kille om han ville komma in och köpa en drink. Killen svarar då att han köper en drink om det är i utbyte mot en puss på munnen. Julia har då inget minne av att det var på munnen och inte på kinden men killen gick i alla fall och spred rykten om att han hade kysst henne. Just vid det här tillfället i videon Robin så avbryter du Julia. Du höjer rösten mot Julia och säger att DU inte orkar lyssna på det här när hon försöker försvara sig själv. Du pressar henne till att säga att hon är äcklig som gjorde det hon gjorde, du presser henne också till att säga att hon är dålig person. "Absolut jag är en dålig flickvän och det var dåligt gjort av mig som gjorde så. För man pussar ingen annan människa för pengar" säger Julia. Det hon menade var såklart att man inte gör så mot kunder när man jobbar. Men det Robin då svarar och som fick mig att stanna och ta djupa andetag var "då är man en hora" och "min flickvän ska inte vara en hora". Efter några sekunder så ber du henne att berätta en till historia från den resan men Julia väljer att ställa sig upp och gå sin väg. Med tårar i ögonen så orkade hon inte den pressen. Hon orkade inte att du behandlade henne på det viset.

Så nu är min fråga till dig Robin, hur du mår efter att ha spelat in den här videon och publicerat den för era ca 17 000 följare? Hur mår du efter att ha behandlat Julia så illa i er video att hon tillslut fick nog och börja gråta? Tänk på att vid det här läget så är du en "förebild" för alla dom som följer er och mer än hälften av dessa följare är förmodligen unga killar. Unga killar som ser upp till dig och efter att ha sett den här videon så kommer du inspirera dom till att sprida sitt vidriga kvinnohat, vara en lika dålig människa och en skitstövel som behandlar en tjej så illa. Fy fan för dig och din vidriga kvinnosyn. Hoppas dina följare börjar inse vilket monster du är."

Marwa Karim

 

Efter att ha sett filmen/vloggen så kan jag inte göra annat än att instämma i orden ovan.

Stackars tjej och stackars alla tjejer/kvinnor som delar sin tid med sådana som Robin.