I Aftonbladet idag

Lånat från Aftonbladet
 


Idag finns min historia i Aftonbladet. Min och flera andra kvinnors berättelser som vittnar om hur män behandlar
kvinnor. Inget har förändrats genom åren. Det som pågick när jag var tonåring det pågår fortfarande. Att läsa orden på Dokumentet Sverige borde öppna upp ögonen för många. Jag hoppas det. Jag önskar det. Det måste bli en förändring och den måste börja med männen.
 
Orden nedan skickade jag till Aftonbladet  MIN HISTORIA- Dokumentet Sverige

"Kristianstad

Min före detta man tyckte, efter vår separation, att han hade rätt att kasta ner mig i sängen vilken han hade preparerat med handbojor. Han satte sig ovanpå mig och låste fast mina handleder. I rummet intill satt vårt gemensamma barn och tittade på TV. Jag försökte sparka mot honom men av förklarliga skäl nådde jag inte honom. Jag vågade inte skrika med tanke på barnet, då nio år, ville inte hen skulle se detta.

Jag bönade och bad att han skulle släppa loss mig men han brydde sig inte utan knäppte upp sina byxor och pressade in sitt kön i min mun. När han väl slutade och släppte loss mig var det för sent. Jag storgrät och mådde riktigt dåligt. Mannen hade ett nytt förhållande men tyckte tydligen att han hade någon slags rätt till min kropp. Jag anmälde aldrig honom, tänkte på barnen och idag vet jag att han hade fått fängelse för det.

Har också råkat ut för sexuella påhopp på krogen, fritidsgårdar mm. En fritidsledare i min stad stod en kväll, bland en massa ungdomar, och tryckte sitt kön mot mig samtidigt som han sa vad han ville göra med mig en trappa upp."

 

NÄSTA
 
NoBoyToy

Känner till flera våldtäktsmän och kvinnomisshandlare. Många av dem är pappor men deras barn vet inte om det. Deras fruar och flickvänner är ofta ovetande de också. Eller låtsas vara det.