Dagen

Vitamin B12 1000 mcg, 60 kapslar - Great Earth - tillskott-näringstillskott
 
6 st idag
och jag har fungerat ganska hyfsat, iaf bättre än vad jag gjort
och jag har orkat mer än jag gjort på lång tid.
Jag har handlat lite, rastat djuren, förvisso med värk men ändå, gjort rödbetsdricka (min hemmagjorda medicin), fixat middagen åt sonen och mig, städat lite, diskat några gånger och jösses, jag har till och med orkat baka några bananmuffins. Det var endast efter lunchen jag dippade en stund men ett par b12 tabletter avbröt det hela.
 
Sonen bjöd på semlor, de första jag har ätit sedan förra året.
 
Ok, det verkar, ännu så länge, som om jag tar upp denna B12 bättre än den jag tidigare hade men helt säker kan jag inte vara förrän om några dagar, dvs när det kan visa sig att halten i kroppen sjunker och eländet börjar om.
Behåller jag den energi jag haft idag så är jag på rätt väg. 
 
I morgon är det vilodag. Hela dagen.
Så det så.
 
Kväll och soffläge väntar efter sista promenaden.