Smart tjej går igång på idiots k-kbilder

Okänd man skriver till mig på messenger då han sett några av mina statusar på fb.
Krass som jag är så väntar jag bara på en kukbild..
Messengermannen: Får jag visa dig en sak?
Jag: Visst.
BAM!!!
Kukbild!!

Jag: Ja, jo alla älskar ju kukbilder.
Han: Mmm...eller hur?

Jag tar det som en invit och laddar nu ner mängder med kukbilder att skicka.
Väljer dessutom de som är av lite större modell.
För han gillade ju också kukbilder!

Efter bild nr 2 frågar han vad jag pysslar med? 
J: Skickar kukbilder!
*skickar 3 till*
H: Varför då?
J: Vi byter ju bilder. Du vet som tjejer bytte bokmärke när vi var yngre?
*skickar 2 till*
H: Men jag vill inte ha sådana bilder! 
J: Jodå! Det vill du!
*skickar 2 till*
H: Nä. Jag vill inte. Sluta!!
J: Sååå... vad får dig då att tro att jag ville ha bild på din kuk?
H: Alltså jag tänkte....
J: Nope. Där har vi felet. Du tänkte inte. Inte alls.
H: Jag ska säga förlåt nu va?
J: Behöver du ställa det som en fråga är du mer underintelligent än vad jag först trodde.
H: Förlåt. Det var dumt gjort. Du ska inte skärmdumpa detta och lägga ut va?
J: Funderar på det. Kanske tom tagga in dina vänner & din fru?
H: Nej för fan. Gör inte det.
J: Ska fundera på det. Håll sådana bilder från kvinnor i fortsättningen om de inte ber om att få det.
H: Snälla. Sluta. 
J: 😂😉😛 Vi får se...
*blockar honom*
Hoppas han får fet ångest nu...

Jenny Ahlborg