Äntligen!


Nu har jag flyttat och bott elva dagar i min nya bostad. Här är betydligt mindre avgaser och betydligt mindre av sköljmedelsstank. Lägenheten är fin och nyrenoverad. Ett litet inglasat uterum har jag och en liten trädgård på baksidan och jag har också en liten plätt på framsidan där en kan sitta och filura en stund. En marklägenhet med egen ingång, det är guld värt för en MCS-sjuk.
Sedan, området utekring är så fint med flera vattenställen med porlande vatten och sittplatser runtomkring.
Här finns trevliga ställen att vandra på med hundarna och jag är så jäkla nöjd.
Nu finns det förvisso ett orosmoment. Jag har inget arbete, kan inte få något heller och snart är mina stämpeldagar slut. 
Det är tungt så det räcker och nu återstår bara att kontakta socialen för jag som andra måste bo och äta.
 
Men just idag låter jag oron försvinna och tillåter mig en helg sär endast trivsel finns.