Oh my ...försökskaninen testar vidare

Bild på Great Earth Vitamin B12 Sublingual 500 mcg 60 tabletter   5 st 1 mg st i morse och sedan i eftermiddags kände jag att det var dags att fylla på och nu ikväll en stund innan kvällsrundan med hundarna tog jag en till. Summa 8 st av den bra sorten och jäklar jag kunde gå riktigt i kväll. Hela den lilla rundan utan att det gjorde ont någonstans. I rask tempo dessutom! Jag förmodar att det beror på tabletterna precis som jag anar att jag inte kan behålla vitaminet i kroppen utan måste hela tiden fylla på för att inte krascha under dagen.
Sedan kan det också vara så att när jag blir exponerad, som idag av sköljmedel, så blir kroppen stressad och stress äter b12 i kroppen. 
Ska bli intressant att se hur det blir i morgon. Hoppas bara att ilskan inte sitter i efter dagens tvättsejour för då blir det inte nådigt vill jag lova.
 
Måste för övrigt ta ett snack med den sk leverantören om några viktiga saker.
Aldrig i helvete säga åt mig att det bara är några stycken som kommer och aldrig säga att ingen har parfym när det som finns i deras stinkande sköljmedelskläder är rena giftet för mig och det räcker med en timmer för att jag ska vara sjuk dagen/dagarna efter.
Men visst om hon lovar att skjutsa mig hem efteråt alternativt bekosta en taxi så kan jag kanske delta för jag vägrar att släpa mig hem med obefintlig andning.
Det som hon räknar som lite är för mycket för mig och det är ett faktum som måste gå in.